An All-American Spring Look

Chinos and a white shirt should be staples in your wardrobe but here's how I made them my own. My love for ties is no secret. It's such a simple accessories that can add color or dress up any look. The floral tie I'm wearing is from a really cool tie maker out west, QP Collections. Each tie is handcrafted and I love that. To keep the All-American look I added a denim jacket; recently its been my go-to when I leave my apartment.


Denim jacket- J.Crew | Shirt- UniQlo | Chino- J.Crew | Shoes- Tsubo
Get a closer look of the subtle power this QP Collections tie is packing. 
Los pantalones de algodón y camisa blanca deben ser parte de tu armario. Aquí les muestro como le puse mi gusto personal. Las corbatas realmente son un accesorio simple que añade color y ayuda un look verse mas formal. Esta corbata es de una compañía en el oeste de los EEUU llamado QP Collections. Ellos hacen todo amano y eso me encanta. Para mantener este aspecto All- American me puse una cazadora vaquera. Ultimamente me la pongo cada vez que salgo de mi apartamento.

Photography by Andrea Willardson.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...