A Perfect Blazer For Fall


Blaze- Jack Wills | Sweater- ASOS | Chinos- J.Crew

I'm sporting a couple of new things in this picture one of them this great blazer from Jack Wills the other a beard- both essentials for this fall. The Belgrave blazer is my go-to to keep warm (even in 30 degree weather) paired with a cashmere sweater and scarf you are set and looking polished. I love the pink that shows when you pop the color…it's an unexpected surprise. With wool blazers you have options and I love that. You can wear them with jeans or with chinos you won't go wrong.

En esta foto tengo dos cosas nuevas una de ellas es la chaqueta de Jack Wills la otra es una barba- dos cosas esenciales para el otoño. La chaqueta Belgrave de Jack Wills es lo primero que agarro cuando quiero ponerme una chaqueta. Aun en temporadas bajas la chaqueta me mantiene abrigado y con estilo. Me encanta el detalle de el color rosado en el cuello…totalmente inesperado. Con chaquetas de lana tienes opciones y eso me encanta. Te los puedes poner con vaqueros (jeans) o con pantalones de salir. Cualquiera que escojas te veras bien.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...