Prairie Boy

taraskoltun2 Taras Koltun by Ivan Muselli for <em>Essential Homme</em>

taraskoltun7 Taras Koltun by Ivan Muselli for <em>Essential Homme</em>

taraskoltun3 Taras Koltun by Ivan Muselli for <em>Essential Homme</em>

taraskoltun4 Taras Koltun by Ivan Muselli for <em>Essential Homme</em>

taraskoltun5 Taras Koltun by Ivan Muselli for <em>Essential Homme</em>

taraskoltun6 Taras Koltun by Ivan Muselli for <em>Essential Homme</em>

taraskoltun1 Taras Koltun by Ivan Muselli for <em>Essential Homme</em>

Essential Homme
Photographer- Ivan Muselli
Stylist- Matteo Greco
Model- Taras Koltun
Grooming- Cristina Bertaggia

Most editorials should not be taken too literally. But I think the essence of layering and mixing patterns is well illustrated within these looks.

No se deberian tomar muy literal la mayoria de los editoriales de moda. Pero yo creo que este demuestra muy bien la esencia de mezclar patrones y capas.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...